The Player Del 2 [12+]

Du måste vara 12 eller över för att läsa denna serie , för din skull säger jag bara.
Annars kan du läsa denna serie om du är yngre
.
______________________________________________________________________
Connor Rick - huvudperson
Jennifer - Blondin
Elizabeth - Brunette
Vivenne - Svart hår
________________________

Connor Rick, är en livsnjutare.
Det enda han gör är att skita i vad andra säger och leva livet.En riktig livsnjutare.
Han bryr inte om varenda misstag han gör.För dom misstagen han gör,
blir rätt för honom.
Connor Rick är inte bara en livsnjutare..Utan en uteliggare.
Jo,han sover på bänkar ute i parken för han har ju inte råd med en lägenhet.
Han lägger alla sina pengar på Nattklubbar,Barklubbar och såklart tjejer!
__________________________________________________________________________
Dag 4
____________________________
Denna dag är han bästa dag.
Jo , han ska gå till en av dom dyraste nattklubbarna
där det finns dom snyggaste tjejerna.
Denna gång kan han äntligen gå för att han tog några pengar från Jennifer's plånbok.
_________________________________________________________________________________
När han går in ser han massvis med brudar dansa.
Han går och dansar med dom.
Han ser en tjej med svart hår, som sitter på en soffa
"Henne ska jag absolut haffa på!" tänker han.
han går fram till henne och sitter brevid henne.
_________________________________________________

Connor: Tjena bruden! Har du kul!
Vivenne: Javisst har jag det! (hon suckar)
Connor: Det ser inte ut som det..
Vivenne: mhm...
Connor: så...Går du hit ofta?
Vivenne: Hahaha , och hur många gånger har du användt den där repliken
"går du hit ofta?"
Connor: Tja..några gånger..Men dom har säkert inte funkat.
Det ser ut som om den funkar på dig.
____
Vivenne rodnar.
____
Connor: Du svarade inte på min fråga..
Vivenne: oh.. just ja! Nej jag går inte hit ofta.
Connor: Jaså? och varför kom du hit just idag.
Vivenne: Jo mina tjejkompis ville få en ligg med en kille.
och hon bjöd mig hit för att hon ville ha sällskap.
Connor: Jasså! och vart är din kompis?
Vivenne: Hon är säker hemma hoss honom nu och får ett ligg..
Jag är den enda som inte har haft det..jag känner mig så fånig..
Connor: vem sa att din önskan inte kan bli sann [sa connor tyst]
Vivenne:Va? sa du något eller?
Connor:
Va, Nej nej.
Vivenne:Nehepp.. dåså..har du inget annat att göra?
Connor: Nej..Jag kom hit för att få ett ligg.
Vivenne: Jasså!! Vad kul! med vem?
Connor: Jag vet inte faktiskt..
Vivenne: mmkej..
Connor: Du...
Vivenne: Aa??
Connor: Eeh..
Connor: Möt mig vid hissen jag vill visa dig något.
Vivenne: Varför just hissen?
Connor: För att... ehh....erm...eh..Då kan vi vara ensama! Bara du och jag!
Vivenne: Visst! kör till!
_____________________________________________________________________
Dom möttes vid hissen.
Connor tog tag i hennes midja och drog in henne in i hissen och hade WOHOO! med henne.
___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

Gillade ni serien?
Kommentera gärna! Vore väldigt kul att höra era åsikter!
Kommentera vad ni tyckte om denna serie och vad jag ska förbättra.
Kommentera gärna också vad för sorts serier jag ska göra!

-Melinda

Kommentarer
Anonym skrev:

Varför måste man vara 18 +?

Du kan väl bara säga att den är lite äcklig om man är yngre.

Jag är 12 år och tycker inte den var så äcklig! ;)

Bra del förresten! =)

2011-04-23 @ 18:53:08
Anonym skrev:

Oj sorry, det stog att det var bara en varning, sorry!

2011-04-23 @ 18:59:30
Sara skrev:

Varför är det mest Melinda som bara bloggar?

2011-04-23 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0