The Player Del 3 [12+]

Du måste vara 12 eller över för att läsa denna serie , för din skull säger jag bara.
Annars kan du läsa denna serie om du är yngre
.
______________________________________________________________________
Connor Rick - Huvudperson
Jennifer - Blondin
Elizabeth - Brunette
Vivenne - Svart hår
________________________

Connor Rick, är en livsnjutare.
Det enda han gör är att skita i vad andra säger och leva livet.En riktig livsnjutare.
Han bryr inte om varenda misstag han gör.För dom misstagen han gör,
blir rätt för honom.
Connor Rick är inte bara en livsnjutare..Utan en uteliggare.
Jo,han sover på bänkar ute i parken för han har ju inte råd med en lägenhet.
Han lägger alla sina pengar på Nattklubbar,Barklubbar och såklart tjejer!
_________________________________________________________________________________________

Dag 5
Connor är hemma hoss Vivenne.
______

Connor får ett samtal av Elizabeth.
_______________

Connor: Ja hallå?
Elizabeth: Ja hej det är jag. Vi träffades för några dagar sen.
Connor: Jag har träffat många dom senaste dagarna,vem är du?
Elizabeth: Jag är Elizabeth din dumhuvud!
Connor: Elizabeth vem?
Elizabeth: Lång , brunette!
Connor: Vart träffades vi?
Elizabeth: Vi hade WOHOO i hissen!
Connor: Jahaa! Hej!
Elizabeth: korkskalle..
Connor: Så vad vill du?
Elizabeth: Jo jag har gjort några graviditets tester och det står positiv..
Connor: och det betyder???
Elizabeth: Jag är gravid!! ahahah! Jag väntar på vårt barn.
Connor: heh?? barn..gravid? heh??
Elizabeth: Jag är gravid!!Jag ringer dig sen.
_________________
När linjen bröts så får Connor ett till samtal!
_____________
Connor: Ja hallå!
Jennifer: Hej det är Jennifer.
Connor: Jennifer vem?
Jennifer: Du var hemma hoss mig för typ ett par dagar sen.Vi hade WOHOO!
Connor: åhnej säg inte att du är gravid..
Jennifer: Jo!Jag är faktiskt gravid!Jag kom på att du glömde köpa kondomer!
Connor: Fy***!
Jennifer:Jag är gravid, ahahah!!
__________________
Linjen bröts ännu en till samtal kom efter linjen med jennifer!
_______________
Connor: Hej kan det här vara Vivenne, och jag vet att du är gravid.
Jag vet att du vill disskutera om att du är gravid..
blablabla jag vet att jag glömde kondomer och blabla bla
och nu väntar du på vårt barn..
Affärsman: Ehh..Jag vet inte vad du pratar om men,jag ringde dig för att
säga att vi har garanterar dig nattklubs biljetter.
Snyggt jobbat killen! du har haffat dig en tjej!
Connor: oj... jag trodde att du var vivenne..Förlåt mig..
Affärsman: Nej förlåt mig herrn!
________
efter att linjen bröts så fick Connor ett till samtal!
_____________
Connor: Hej kan det här vara Vivenne, och jag vet att du är gravid.
Jag vet att du vill disskutera om att du är gravid..
blablabla jag vet att jag glömde kondomer och blabla bla
och nu väntar du på vårt barn...
Vivenne: H-hur visste du att jag är Vivenne?
Och hur vet du att jag är gravid..
Connor: Tro mig..Du är inte den enda..
Vivenne: Den enda vadå?
Connor: inget..
Vivenne: Nehepp.. säg inget då..
Connor: du.. förlåt mig..
Vivenne: Jag tänkte bara ringa och säga att jag hade det superkul igår kväll!
Connor: Jasså! vad roligt!
Vivenne: Connor..
Connor: ja?
Vivenne: Jag har en sånn smärta i magen. Jag är livrädd..
Jag vet inte hur jag ska ta mig till..Det är inte bara ditt fel att jag är gravid..
Connor: allt kommer att gå bra..bara vänta tills din mage blir större och tills barnet kommer ut..
Tills dess kan du bara ta det lungt.. ta några djupa andetag och vila lite..
Vivenne: Wow! jag visste inte att du tar hänsyn till kvinnor.Jag tänder mig på!
Connor: Haha !
Vivenne: aja hörs senare!
Connor: Hejsvejs! Kom ihåg, djupa andetag.
Vivenne: Javisst,Hej.
_____________________________________________________________________
Linjen stängdes av.
telefonen fick inga samtal mer.
____________________________________________
Connor fick shocktillslag.
Han kunde knappt se något.
Han gick till sjön för att dricka vatten.
Han gick till bänken och satte sig och tänkte sig djupt in i sina tankar.
________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________


Gillade ni serien?
Kommentera gärna! Vore väldigt kul att höra era åsikter!
Kommentera vad ni tyckte om denna serie och vad jag ska förbättra.
Kommentera gärna också vad för sorts serier jag ska göra!

-Melinda

Kommentarer
Andrea <3 skrev:

Bara en fråga,hade inte den buggat upp sig??

Men kul att den kom tillbaka :)

Var gärna med i min veckans bloggtävling :)

2011-04-26 @ 14:59:12
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Matilda skrev:

Du bara MÅSTE fortsätta! :D

Serien är väldigt bra, liksom de andra ni skriver.

Bara en sak: FORTSÄTT!!

För om ni bara gör nya hela tiden som är korta så blir det lite tråkigt för man kan tex blanda ihop olika serier med varandra..

2011-04-26 @ 19:19:31
Andrea :D skrev:

En fråga,vill du ha headern som ingick i priser ? :)

2011-04-27 @ 20:01:11
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Emelie skrev:

Hej ja undrar om du kan göra en serie om en pappa som har 2 döttrar och en son och att mamman skilde sig med pappan men dom bråkar??

2011-06-17 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0