Vi Svarar: Sims Medeltiden UPPDRAGhjälp.

Johanna om Ute och hämtar..:
Hej, jag undrar hur man ska göra när man gör uppdraget ''hungriga, hungriga fastima'' (tror de hette nått sånt), så står de att man ska ha 5 välling i katalogen, men vad gör man då?

Svar: Hej Johanna. Du ska först laga 5 välling & sedan lägga dom i din katalog. Sedan när du har vällingarna i din katalog så ska du ge den till Fastima. Du trycker på m på tangentbordet & leta efter Fastima , Och hur du ska hitta henne, du kommer att se en gul  stjärna där det finns en bild på henne, ovanför hennes huvud.Tryck på stjärnan så kommer det att stå någotning liknande som detta "Ge välling till Fastima". Hoppas att det hjälpte! Tack för att du kommentera :) Ha det så bra & Glad Påsk :)
- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
Hej skrev:

Hur samlar man in 40 hemligheter? Jag är på ett uppdrag med min spion..

2011-06-16 @ 21:13:42
Anna skrev:

hej!

jag jobbar på uppdraget "vassa kunskaper" och har fastnat på när prästen ska göra en katalysator i en kittel över en öppen eld. men vilken eld menar de? en vanlig matkittel funkar inte. inte heller smedjans eller trollkarlens...

2011-06-25 @ 15:04:58
Stina skrev:

Hej!

Är på ett uppdrag med smeden och petrianprästen. Petrian prästen ska göra något medel eller något till det ofullbordade legendariska svärdet (Tror jag det heter ^^) Men han behöver manasten och kan inte plocka det själv. Kan för allt i världen inte förstå hur jag ska göra!

2011-08-30 @ 21:24:33
Andrea skrev:

hej!

jag har uppdraget smedens lärling, och jag undrar hur får man tag på primitivium?

2011-09-07 @ 16:50:41
Frida skrev:

Är på uppdraget jag mår inte så bra. Har fastnat där jag ska ge simonssvärds-vakten simons välsignelse, me nför det måste man ha effekten 'väktarens blick', hur får man det? Tack på förhand:D

2011-09-18 @ 17:12:18
Nina skrev:

Hej! Behöver hjälp om hur min spion ska klara uppdraget "Invasion!. Det som står är att jag ska leta efter något i banditernas läger eller hitta någon stråtrövare som vill prata men jag hittar inget..och vet inte vem eller var jag ska leta..



Tack på förhand!

2011-11-21 @ 23:05:06
Emma skrev:

hej!

jag är på den legendariska fontänen"- uppdraget och min sim har som brist "blodtörstig" och hon är en riddare.

det står att jag måste uppnå "ute efter strid" men jag vet inte hur! min sim har varit "ute efter strid" förut men inte nu längre, kan det vara så att det är för att hon är på så gott humör?

hur uppnår jag "ute efter strid" innan jag kan gå tillbaka till fontänen?



tack på förhand!

2011-12-29 @ 17:42:05
Anonym skrev:

Hur skaffar man 100 korn ? det är något uppdrag om bönderna som svälter. Tacksam för svar :)

2012-01-26 @ 20:24:52
sofia skrev:

Need som help, ska göra nå trollguld o saknar manastenen, hur får man tag i en sådan`? :)

2012-02-08 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0