The Sims Social!

Ni har väl inte missat att det kommer ett simsonline spel till facebook? Den kommer heta The Sims Social & anledningen till värför de har gjort The Sims spelet online är för att flera simspelare har frågat EA om de kan göra spelet online någon gång. Så de gjorde The Sims Social för facebook. Det dåliga med The Sims Social är väl att det bara kommer finnas på Facebook (det är väl vad jag har hört) & att spelet inte alls liknar den "riktiga" sims. Den liknar väl som en bättre version av The Sims 1. Nu undrar ni säkert.. när kommer det ut? Jo såhär är det ..


Har ni någonsin spelat SimSocial som man kunde hitta på den officiella The Sims 3 sidan? För nu är det såhär att det ska bort! Alltså avslutas den 23:e juni 2011 vilket är idag. & då har det ryktats att The Sims Social för Facebook ska komma ut imorgon alltså 24 juni (FREDAG) 2011. Men det är bara rykten så jag vet inte om det är sant eller inte.

Trailen:


The Sims Social för Facebook bilder:



Fråga: Tänker du testa The Sims Social? Låter det kul?

- Mathilda TSL

Kommentarer
Miranda skrev:

Jag tycker också att the sims social verkar kul! När kommer det ut? Jag längtar så!!

2011-07-26 @ 10:39:12
Anonym skrev:

finns det något fusk för mer pengar i detta spel? :)

2011-08-20 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0