Bilder/Screenshots på "The Sims Medieval"

Ja som ni vet så hämtade vi ut ett paket igår & det var " The Sims Medieval".
Äntligen kom den. Jag fick reda på att det skulle komma en Sims Medieval så
det var en LÅÅÅNG väntan. Iallafall. förlåt för dålig uppdatering. Vi har bara inte
hunnit & vi vill ju såklart spela spelet. Jag ger spelet en 10/10 . Den är HELT perfekt.
Något som jag har velat ha på jättelänge & "TADA" nu har jag det :) Här kommer lite
screenshots jag tog av spelet.

bilderna kan vara kränkade.
KOPIERING ANMÄLS DIREKT!!!






- Mathilda TSL


Kommentarer
Emma skrev:

Även om någon kopierar dina sims bilder så kan du inte anmäla dom. Det är EA's grafik.

2011-04-11 @ 20:09:12
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0