Jennifer Phelps Del 2

Karaktärer:
Jennifer ,
Kallas också Jen
Andrea , Jennifers Bästa kompis.
Betjänt , Inget namn.
Johnny , Anonym kille

________________________________________________

Betjäng: G... varför vakna du så tidigt?
Jennifer: Godmorgon.
Betjänt: har du gjort frukosten helt själv?
Jennifer: Japp.
Betjänt: haha så jag får ledigt!
Jennifer: Nepp.
Betjänt: Men..
Jennifer: Du får sparken.
Betjänt: Men varför...
Jennifer: någon knackar på dörren. gå och öppna dörren.
Betjänt: GÖR DET SJÄLV! Hejdå , B#?!%#?.
___________________________________________________________
Jennifer går och öppnar dörren själv och ser...
___________________________________________________________

Jennifer: Hej städerska, Hej butler.
Betjänt: Hej!
Städerska: Ja ja..
Jennifer: Ni börjar jobba idag åt mig.
____________________________________________________________________________
Så fort dom fick ordern så började dom jobba.
____________________________________________________________________________
Jennifer åkte ut på en fest med sin kompis , Andrea.
____________________________________________________________________________
Jennifer drack 2 glas whisky , och 2 glas öl.
Hon blev så full efteråt, att hon knappt kunde beställa.

Jennifer: Jag * hick* Vill ha ett glas * hick* öl.
Andrea: Det är så många paparazzis här!
Jennifer: Ta't lungt * hick*
Andrea: Jen...Du är full, ska vi gå hem?
Jennifer: N*hick* EJ!
Andrea: ... Som du vill. Jag tar ett glas äppel juice.
Jennifer: Men andrea var inte så fånig..Ta öl istället.
Andrea: Jag ska ha konsert imorgon. Jag kan ju inte spy hela dagen då.
Jennifer: Jaha..
___________________________________________________________
Efter att dom hade druckit så gick dom mot dansgolvet och dansa.
___________________________________________________________


_____________________________________________________________________________
Medans Andrea stog och snackade lite med en kille så träffade Jennifer en kille som heter Johnny.
Dom pratade lite med varanndra.Sedan så sprang Jennifer till toan.
_____________________________________________________________________________
Johnny sprang efter henne . Johnnystog utanför toalett dörren.
___________________________________________________________________________________
Jennifer gick vinglandes hit och dit mot toalett stolen.


Johnny: Mår du bra?
___________________________________________________________________________

Jennifer: Ja..Jag mår bra.
_______________________________________________________________________
Johnny ledde Jennifer hem . Han la henne i sängen.
_________________________________________________________________________________
På morgonen så vaknade Jennifer.
Hon såg en kille i hennes säng.

Jennifer: Vem är du!?
Anonym: Ta det lungt.
Jennifer: Och varför har inte jag några kläder på mig..
Anonym: Här , ta på dig en handduk.
_____________________________________________________________________
Båda tog på sig en handduk.
_____________________________________________________________________

Jennifer: .. Vad hände igår?
Anonym: Du blev full..
Jennifer: Men varför är du här!! Vem är du!
Anonym: Ta det lungt älskling.
Jennifer: Gå ut ur mitt hus!! Kalla inte mig " Älskling"
Anonym: Okej Okej... Men du har en jättefin kropp , ska jag bara säga.
Jennifer: GÅ UT!
_________________________________________________________________________________________
Jennifer gick till gymmet med sin bästis , Andrea.
________________________________________________________________________________________

Jennifer: Så hur din dag varit.
Andrea: Bra. Varför kom du hit till gymmet? Du brukar aldrig komma hit..
Jennifer: Jag har blivit fetare..Vet inte varför, men jag bara ville bara få bort min stora mage.
Andrea: Vart gick du efter festen?
Jennifer: Jag vet inte.
Andrea: Jag sa att du skulle vänta på mig när du ska gå.Men du bara lämna mig.
Jennifer: Förlåt..
Andrea: Så jag fick låna en killes bil. Jag måste lämna tillbaka den.
Jennifer: Jag vet inte vad som hände igår..
Andrea: Vad menar du?
Jennifer: Jag vaknade naken med en konstig snubbe.
Andrea: Haha okej?..
______________________________________________________________________________________________
Andrea gick hem till Jennifer för att ha tjejmiddag igen.
______________________________________________________________________________________________

Jennifer: Andrea..Få inte panik nu okej?

Jennifer: Men....

Jennifer: Jag är gravid!!

Andrea: Oj vad kul! Med vem?
Jennifer: Jag vet inte..
Andrea: Men kom igen. Vet du inte vem pappan är?
Jennifer: Jo nu kommer jag ihåg.
Andrea: Vem?
Jennifer: Johnny!
Andrea: Johnny vem?..Aja jag måste gå.
_________________________________________________________
På kvällen så drömde hon om Johnny.
Det var en mardröm.
_________________________________________________________________

JOHNNY ..................JOHNNY  ...............JOHNNY ....
Johnny: Mår du bra?
Johhny: Jag är pappan...
_________________________________________________________

Jennifer: AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaah!!
Jennifer: åh.. Det var bara en dröm..
_______________________________________________________________


Kommentarer
Andrea <3 skrev:

Bra serie :) HIhi jag heter Andrea!

2011-05-31 @ 17:00:05
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Malin skrev:

Jätte bra del!

2011-05-31 @ 19:24:44
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se
hej skrev:

hejsan! Jag har en liten fråga. mitt spelkrånglar - det går inte att öppna det står bara typ att det är något fel och jag har inte gjort någonting. Vet ni vad det kan bero på ? Vad kan man göra för att få bort det? Vad kan jag göra om jag inte får bort det/ hur funkar garantin (om det finns någon :O) Har något liknande hänt er innan?? Förstår att det är jättesvårt att vet, men skulle ändå vara väldigt tacksam o ni förtsökte svara!

2011-06-01 @ 20:41:09
hej skrev:

juste glömde säga det. När jag skulle starta spelet så frågade de om jag ville uppdatera spelet kvällsnöjen. och jag gjorde det och så blev det såhär... Jag är ledsen

2011-06-01 @ 20:44:28
På MSP My 11 skrev:

¨Jätte bra del!

Skynda dig med nästa!

2011-06-05 @ 22:19:35
mee skrev:

gör nästa dl kan knappt vänta

2011-06-27 @ 12:20:38
URL: http://panfutombeibo.blogg.se/
nea skrev:

vet du alls att hur man får dom att "dricka"? I trailern ligger ju alla typ och kräks på golvet? men det går ju inte ?? fattar nolll

2011-07-08 @ 16:27:39
URL: http://neasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0