"The Sims 3 Husdjur" F.A.Q

1: Kommer det finnas djur på det nya "The Sims 3 Husdjur" expansionpaketet?
Svar: Ja såklart!

2: Vad för djur kommer det finnas på det nya "The Sims 3 Husdjur" expansionpaketet?
Svar: Det kommer att finnas flera roliga gulliga djur i det nya expansionpaketet!
Tillexempel hund,katt,fisk,hamster,skunk,häst & det har ryktats om att det ska finnas
tvättbjörnar och rådjur. Om man förbeställer "The Sims 3 Husdjur limited edition" så får
man även panda & tigerhundar.

3: När kommer  ut "The Sims 3 Husdjur"?
Svar: 28e oktober 2011 kommer "The Sims 3 Husdjur" börja säljar ute i affärerna.

4: Kan man fixa sina djur själva?
Svar: Jag självklart! Det kommer bli/se ut exakt som The Sims 2 Djurliv.

5: Kommer man bara kunna spela "The Sims 3 Husdjur" på datorn?
Svar: Absolut inte! Du kommer kunna spela "The Sims 3 Husdjur" på Xbox 360 och PS3.

6: Jag har hört att man kan kontrollera sitt (simmens) husdjur är det sant?
Svar: Sant som sagt. Man kommer nu kunna kontrollera sitt husdjur precis som en sim. Eller
inte exakt men nästan. Vi vet inte så mycket om det än.

7: Så vad är nytt med det nya expansionpaketet "The Sims 3 Husdjur"
Svar: Du kan nu jogga med ditt husdjur , eller ta med din häst till det nya ridcentret & du kan
lära din häst att tävla race och massor med mer.

8: Hur har ni fått reda på all detta information?
Svar: Internet & att vår kusin som bor i Amerika jobbar kring spel & data animering.

9: Har ni nya bilder & videon som ni kan visa oss?
Svar: Självklart. Titta nedanför!


 




- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
Anki skrev:

Schäfern är som jag drömde om den, Wooah!.. Spelet kommer äga ut resten , tror jag ifall x'3

2011-06-15 @ 16:58:52
URL: http://simmarnasliv.bloggplatsen.se/
Lisa skrev:

Är ni från amerika?

2011-06-16 @ 05:44:10
Moakamole ;D skrev:

Hur vet ni att det finns hamstrar? och sen vet ni om man kan få föl med hästarna? ;)

2011-06-21 @ 07:42:31
URL: http://Moakamole.bloggplatsen.se
Ellen skrev:

Kan man göra samma detaljer på hästarna som på hundar och katter eller kan man tex bara välja vilken färg hästen ska ha?

2011-07-18 @ 21:26:48
Elin skrev:

Måste man köpa The sims 3 husdjur innan man kan installera the sims 3 husdjur expansionpack ? För jag har förhanda bokat the sims 3 husdjur expansionpack :O

2011-08-06 @ 22:33:25
Issa skrev:

För det första kommer the sims 3 husdjur att komma på pc och komma ut den 20 okt som man kan läsa på www.se.thesims3.com !!!!!!!!!!!

och Elin om du har det första the sims 3 kan du installera det annars måste du köpa de !!

2011-09-21 @ 20:31:08
Anonym skrev:

ÅÅÅÅÅÅH NEEEEEEJ!!! Jag fyller den 18 ocktober!!! Kan inte få då The Sims 3 husdjur när jag fyller!!! Får inte hellre förboka det!!!

2011-09-25 @ 12:39:05
Anonym skrev:

Jag har också förbokat :D såklart.

Men jag längtar mest till hästarna, men kan man ha ponnyer också?<3

2011-10-09 @ 18:31:02
Inget skrev:

Jag har installerat mitt och registrerat det på sidan men jag har inte fått några nya raser?

2011-10-24 @ 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0