Melinda Svarar.....

Andrea <3 om The Player Del 3 [12+]:
Bara en fråga,hade inte den buggat upp sig??
Men kul att den kom tillbaka :)
Var gärna med i min veckans bloggtävling :)

Svar: Jag hade några bilder som jag tog och det var dom jag använde.
Jag hade några bilder innan han blev buggad.
Men som ersättning kommer jag göra en lång serie
Tack för din kommentar Andrea! :] <3
____________________________________________________________________________
Matilda om The Player Del 3 [12+]:
Du bara MÅSTE fortsätta! :D
Serien är väldigt bra, liksom de andra ni skriver.
Bara en sak: FORTSÄTT!!
För om ni bara gör nya hela tiden som är korta så blir det lite tråkigt för man kan tex blanda ihop olika serier med varandra..

Svar: Jag ska håller på med två serier som jag inte ska avsluta.
Det är "A Farmers Life" som du kan läsa nu
och " The Vandal Family" som kommer 1 juni.
Men det är bara att jag får slut på idéer och
jag sliter hjärnan för att komma på något :D
Kommentera gärna på mina serier om vad för slags serier jag ska göra och
vad som ska hända på mina nuvarande serier :]
Tack för din kommentar Matilda! :] <3
_______________________________________________________________________

- Melinda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0