"Vägen till stjärnorna" Del 3

Vilka som är med :
Amy Davis
Evie James
Claire Jasmant
Brooklyn Couture
Stephanie Corels
Holly Maron
Gäst: Bartender & Domaren Kristina

Handling : Denna serie kommer handla lite om alla. Huvudpersonerna är delvis Amy & Holly
men som sagt så handlar det om alla. Holly försöker nå stjärnornas topp men hon vet inte hur.
Alla hennes "kompisar" är antingen kända för att de är snygga & har plastikopererat sig eller att
de har spelat filmer. Men lilla Holly har ingenting i händerna. Hon är varken känd eller känner någon
förutom hennes vän Amy som hon träffade när hon flyttade till Bridgeport. Amy hjälper Holly & är en
god vän. Amy är känd för att göra filmer & Holly är lite småavundsjuk på henne men dem är fortfarande
goda vänner. Holly bor med Amy.

OBS , BILDERNA ELLER TEXTEN
KAN VARA KRÄNKANDE.
KOPIERING ANMÄLS
DIREKT!!!

Vad hände i förra delen? :
Del 1 Del 2
_____________________________________________________________________________________________________

Utanför folkesteater med Evie & Jonas.


Jonas: Tänk om de kommer på oss?
Evie: Men sluta prata om det. De kommer komma på oss då.
Jonas: Jag vet men jag är orolig.
Evie: Det finns inget man kan vara orolig för.
Jonas: Den där Amy då. Hon är rätt så smart.
Evie: Ja. Hon kommer säkert ändå inte hjälpa Holly.
Jonas: De är ju vänner.
Evie: Vi klarar oss fint. Okej? Nu går vi och tar en drink.
Jonas: Okej. Men om dem kommer på oss säger jag att det va du som muta mig.
Evie: Va nej. De kommer inte komma på oss.
Jonas: Men tänk om.
Evie: Asså UGH va jobbig du är. Tänker du följa med eller?
Jonas: Eh .. ja.

Dem går båda till hugges fritös och dricker en varsin drink.
Sedan går de till domstolssalen & sätter sig på sina valda platser.


Först ropas Evie's namn upp att säga sin historia.

Kristina: Varsågod Evie James. Ordet är ditt.
Evie: Tack så mycket Kristina.
Kristina: Du kan börja nu.
Evie: Jo det var så här att jag vakna runt klockan 7 Fixa till mig& satte mig i datan & chatta med min kompis.
Kristina: Har du kopierat ut chatten?
Evie: Uhm .. Jag ska se. (Evie kollar runt sig om hon ser något)
Kristina: Nå? Har du beviset?
Evie: Ehm ... hehe nej jag hittar inte det.
Kristina: Så du tog inte med det.
Evie: Nej men..
Kristina: "chatta med min kompis" är stryket.
Evie: Jaha..
Kristina: Värför tog du inte med det?
Evie: Jag glömde.
Kristina: Haha du måste skämta. Du måste ha vetat eftersom du skulle till domstolen. Eller hur?
Evie: mm...
Kristina: Du kan fortsätta.
Evie: Jo , och jag försökte hitta kläder medans jag chatta med honom.
Kristina: Så det var en kille.
Evie: Ehh nej stryk det sista.
Kristina: Så det var inte en kille?
Evie: Jo.
Kristina: Då stryker vi inte det. Fortsätt snälla.
Evie: Jag förbebredde mig inför en stor fest som min kompis hade anordnat. Jag gick till festen
kl 13:00 prick.
Kristina: Vad hette festsalen?
Evie: Minnieklubben
Kristina: Den öppnas 15:00 det sista är stryket.
Evie: Men jag stog utanför.
Kristina: Okej tack så mycket. Du kan gå & sätta dig.

( DETTA FICK BLI ETT KORT AVSNITT FÖRLÅT FORTSÄTTER MED DEL 4 TYP IMORGON :] )

- Mathilda TSL


Kommentarer
KD skrev:

När kommer the sims 3 generations ut?

2011-04-04 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0