Melinda Svarar!

Malin om A farmers life Del 2:
Hej, jag kollade runt lite i Riverview och då såg jag en familj som var precis likadan som den här.
Har du börjat spela på den eller är dem bara läskigt lika varandra?

Svar: Jag har gjort en utomjordnings kopia!!.. Nej jag bara skoja! :D
Det är en familj jag har tagit bara randomt sådär för att göra serie av,
som ersättning mot min raderade Connor Rick serie.
Jag är tacksam över att du har kommenterat! :D
Tack Malin! :D <3
____________________________________________________

Andrea <3 om A farmers life Del 2:
braig del!

Svar: Tack så mycket Andrea!
Jag är tacksam över att du har kommenterat!
Tack Andrea! :D <3
___________________________________________________________________


-Melinda TSL





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0