Vi Svarar: Frågor & Svar.

J om "Nyckeln till Riverview" Del 3:
Jättebra del. Hur lång tid tar det för er att ta bilder & lägga upp det på bloggen så det blir en serie?
Svar: Hejsan J. Tackar. Det tar nog en och en halvtimma att ta bilderna & det tar nog 2 timmar att lägga upp den på bloggen & skriva text så det blir en serie. Ibland är det mer & ibland är det mindre.

Malin  om A farmers life del 5:
Sorgligt! =( Men bra del, hoppas dem får en flicka! =)
En fråga:
Dog bebisen verkligen, eller vad gjorde du?
Svar: Hejsan Malin. Barnet dog inte påriktigt jag (Melinda) skrev det bara för jag ville att hon skulle förlora sitt barn. Hehe :)

Jenny  om FRÅGESTUND!!:
Hej, Jag spelar Medeltiden just nu. Och har fått i uppdrag att på till stadens torg för att lyssna på när läraren undervisar. Men det går inte! Grrr, vet fall det är en en bugg. Eller fall det är nått jag ska lista ut som jag inte har lyckats med? Vet du!?
Svar: Hejsan Jenny. Vi vet faktist inte :(  Det kanske är ett nytt uppdrag som vi inte vet. Men flesta uppdrag brukar bugga. Jag brukar börja om uppdraget om det inte funkar. Men sök gärna på Google eller fråga någon annan som har The Sims Medeltiden.

Emmyz om FRÅGESTUND!!:
Vilken serier tycker ni är roligast att göra?
Svar: Hejsan Emmyz. Mathilda: Jag tycker om att göra min " Nyckeln till Riverview " Men det är ju den enda jag håller på med just nu. Melinda: Jag tycker om att göra min " A farmers life " & precis som Mathilda skrev så är det den enda som jag håller på med just nu.

Aicelefs om FRÅGESTUND!!:
Är ni rika? För ni har typ alla sims spel.
Svar: Hejsan Aicelefs. Haha vilken rolig fråga. Nej vi är inte rika & vi har inte ALLA sims spel. Vi har bara snälla föreldrar som köper till oss eller så sparar vi pengar. :)

Moakamole ;D
om FRÅGESTUND!!:
Kan inte ni bygga ett varsit hus och ta kort och visa steg för steg hur ni bygger? ^^ jag älskar att kolla på hus som andra har byggt, då brukar man bli inspererad! ♥
Svar: Hejsan Moakamole. Självklart vi kan bygga ett hus & visa hur vi gör det. Men vi har ont om tid just nu & inte ens har tid att vara inne på datan. Så det får väntas. Men tack för ditt förslag.

- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
Malin skrev:

Men alltså vad gjorde du med barnet som simmen födde då??

2011-05-16 @ 16:34:08
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0