Brist på idéer!

Min "the player" serie måste förkortas!
Jo orsaken är att jag kommer att göra en längre serie om en familj.
Jag tycker att det har blivit för myckt fest serier så varför inte byta genre!
MEN jag kommer absolut inte att sluta göra fest serier..
det är bara att jag får slut på idéer.
Eller ska jag säga brist på idéer.
Så kommentera gärna vad DU vill att det ska hända i "The Player"
Jag vill gärna ha kommentarer så snabbt som möjligt.
Jag kommer även att skriva vem det är som gav mig idéen, alltså
jag kommer att länka din kommentar [idéen]
WOOW! räkna hur många gånger jag sa Idéer!
________________________________________________
Nu kör vi en mini tävling!
1:Räkna hur många gånger jag skrev (idéer/Idéen).
2: Skriv i en kommentar,hur många totalt idéer/idéen det var som jag skrev.
Dom 2 bästa kommentarerna vinner!
PRIS:jag kommer länka din kommentar och din blogg [om du har en blogg]
Annars om du inte har en blogg så länkar jag din kommentar!
________________________________________________________________________________

-Melinda TSL

Kommentarer
Malin skrev:

5 gånger, eller 7 med dem du skrev i parantes och sa räkna hur många gånger jag skrev (ideer/ideen).

=)

Jag tycker att playern ska få hur många barn som helst med alla tjejer! =)

2011-04-24 @ 19:01:23
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se
Malin skrev:

Förlåt, 8 stycken ideer skrev du (med rubriken) =)

2011-04-24 @ 19:02:17
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se
Vendela skrev:

Gör en serie om en ensam mamma med 3 barn som hon ska ta hand om!

2011-04-25 @ 02:52:55
Vendela skrev:

Det är 8 stycken idéer.

Gör en ensam mamma med 3 barn som hon ska ta hand om!

2011-04-25 @ 02:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0