Skola Imorrn!

Imorgon är det skolstart för år 7 för oss då. Är vi taggade? NEJ! Haha. Men det är alltid roligt att lära sig massor med saker. Så skolan är viktig. Iaf. Som ni har märkt så uppdaterar vi inte så jättebra men det är bara för att mitt (Mathilda's) grafik-kort gick sönder igår så jag fick byta till en annan som inte va lika bra som min förra så jag har inte lust att spela sims. Värför? För att jag är en sån person som måste ha det BÄSTA grafiken för att spela annars är det bara tråkigt. Japp så funkar jag. Och Melinda har ingen ide om vad hon ska blogga om. Så det är därför vi inte bloggar så mycket. Om ni har några ideér om vad vi ska blogga om så kan ni gärna kommentera.

För att detta inlägg inte ska vara så tråkig & full med tråkig text så lägger
Jag till lite roliga screenshots som jag har tagit av mitt spel :)

 

- Mathilda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0