historier

Okej nu måste jag bara skriva lite information om mina serier.
"Vägen till stjärnorna" serien kommer avslutas denna månad eller
början av maj. Sedan kommer den komma upp en ny serier som handlar
om familjen Okman. Den kommer pågå jättelänge men det kommer inte
komma upp så många avsnitt av den för medans jag håller på med den
kommer jag hålla på med ett projekt som heter The Sims Legacy. Sims 3
Legacy är lite svårt & komplicerat att förklara så jag förklarar den i ett annat
inlägg. Allt blir så rörigt så vi gör såhär.
1: Jag gör klart sista delen av "Vägen till Stjärnorna"
2: Jag börjar med min nya serie inom en snart framtid. Men jag kommer inte
lägga upp massor av avsnitt hela tiden. En eller 2 gånger om månaden kommer
det avsnitt/delar av den.
3: Medans de delarna kommer komma upp kommer det något som heter Legacy.
(som sagt kommer jag skrivs mer om den senare)

Fattar ni nu? Lite för komplicerat men ni märker sen, Okej hejdå :)
- Mathilda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0