M O N S T R E T :(



Jag blir sällan äcklad av saker & ting men vet ni vad. Det lilla äckliga monstret i Sims Medeltiden äcklar
mig. Jag menar , titta på den äckliga lilla slämmiga tentakeln. Blir alltid rädd när den dyker upp. Jag
vägrade titta på min sims som bråkade & hade en fight med monstret . Men jag var tvungen att ta lite
skärmdumpar för er som är lite nyfikna på monstret. Dem är ÄCKLIG. Iallafall man kan inte se hela monstet
utan man ser bara tentaklen (vilket är bra för jag blir bara irriterad av tentaklen undra om hur jag kommer
reagera om jag ser hela den) så det är bra. Vi har haft många monster i the sims 3 historian. Typ som mumier
vampyrer , aliens & monstret i medeltiden , men det finns fler monster har bara glömt bort vilka. Iallafall jag bloggar mer senare imorgon , bye :)
- Mathilda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0