"Nyckeln till Riverview"

Som ni vet så har Melinda skapat en ny serie som heter A farmers life. Nu är det så att jag (Mathilda) lovade att jag skulle göra en serie som hette "Historian om familjen Okman" Nu är det så att jag har tänkt & ändrat mig. Jag vill inte göra en typisk "familje" serie. Jag vill göra något annorlunda som min syster. Så nu gör jag en serie som är typ som Melindas fast inte. Mycket komplicerat är det här men såhär går det till. På något vis så är simmarna i "a farmers life" granne till min nya serie. Min serie kommer vara EXAKT som Melindas fast en helt egen historia. Nu tänker ni "hur ska de vara grannar" Tillexempel , om min sim vill prata med Melindas sim ringer de i telefonen eller chattar , sedan skickar hon sina bilder till mig & jag mina till henne. Busenkelt. Min nya serie kommer heta " Nyckeln till Riverview". (namnet påverkar inte historian) seriestart är idag eller imorgon :) Men kom ihåg att skolan börjar imorgon så det kommer inte bli så bra bloggning på vissa dagar. Vi får ta en liten bloggpaus någon vecka eller så :) Min LEGACY håller jag fortfarande på med. Det är bara att jag spelar & spelar jättemycket på min Legacy & nu sitter massor med screenshots & skräpar så fler kapitlar/delar kommer.
- Mathilda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0