The Player Del 1 [12+]

Du måste vara 12 eller över för att läsa denna serie , för din skull säger jag bara.
Annars kan du läsa denna serie om du är yngre
.
______________________________________________________________________
Connor Rick
Jennifer - Blondin
Elizabeth - Brunette
________________________

Connor Rick, är en livsnjutare.
Det enda han gör är att skita i vad andra säger och leva livet.En riktig livsnjutare.
Han bryr inte om varenda misstag han gör.För dom misstagen han gör,
blir rätt för honom.
Connor Rick är inte bara en livsnjutare..Utan en uteliggare.
Jo,han sover på bänkar ute i parken för han har ju inte råd med en lägenhet.
Han lägger alla sina pengar på Nattklubbar,Barklubbar och såklart tjejer!


_______________________________________________________________________________________________
På dagen går Connor till en bar.
Denna bar öppnas klockan 11:00 och stängs klockan 21:00 .
Så han kan ägna hela sin dag på baren.
Connor ser en tjej utanför baren.
Han vill hugga åt sig henne.Alltså flörta med henne.

_____________________________________________________________________________________________


Connor: Så.. babe,Går du hit ofta?
Elizabeth: Ermm..Nej.Hurså?
Connor: Så det är första gånger du går hit?
Elizabeth: Ja..Min kompis bjöd mig till en fest..Kan du visa mig vägen?
Connor: Javisst Javisst ,babe! Den här vägen,min lady..
__________________________________________________________________________
Han visade henne vägen.
Dom gick in i hissen,Dom var dom enda som stog i hissen.
Connor tog tag i Elizabeth's stjärt och klämde till.
Elizabeth: Ursäkta! vad är det här för dumheter!
Connor: Oj oj förlåt..Jag skulle bara sträcka på mig..
Elizabeth: Där tog du fram charmen..Jag gillar!
_____________________________________________________________________________________
Connor och Elizabeth gjorde WOHOO! i hissen.

______________________________________________________________________________________________
Han gick in i baren för att ta en drink.
Han såg att Elizabeth gick till en man med kostym.
"Hon måste ha tur." tänker Connor.
_________________________________

____________________________________________________________________________________________
Dagen blir mörkare och Connor försöker att hitta en bänk att sova på.
_____________________________________________________________________________________________
Dag 2
___________________________________________________________________________________________
Dagen efter gick Connor till en dansklubb.
Han mötte en blondin.
"Henne måste jag haffa på" Tänkte han.
Så han gick fram till henne.
___________________________________________________________________________________________

Han dansade en stund.
Sedan gick han fram till blondinen som stog med några gubbar och drack en drink.
Connor: Yo yo yo yo! Bruden!
Han tog tag i hennes rumpa,medans han kramade henne.
Jennifer knuffade bort honom.
Jennifer: Vad gör du!
Connor: Jag ville bara haffa lite yo!
Jennifer: Är du full eller?!
Connor: Jag tror inte det.
Jennifer: aja..kom hem till mig.
___________________________________________________________________________
Dom gick i hand till Jennifer's hus.
____________________________________________________________________________________

Dom kysstes lite.
Men efter en stund hade dom fest under täcket.
____________________________________________________________________________________
Dag 3
__________________
Han vaknade i Jennifer's säng och undrade vad han gjorde där.
"åh nej.Jag borde ha vart full...Aja det var kul." tänkte han.
Han gick och tog en snabb dusch.
Sedan stack han därifrån utan att säga till Jennifer att han ska gå.
______________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________________

Gillade ni serien?
Kommentera gärna! Vore väldigt kul att höra era åsikter!
Kommentera vad ni tyckte om denna serie och vad jag ska förbättra.
Kommentera gärna också vad för sorts serier jag ska göra!

-Melinda

Kommentarer
inte är 18, hihi! skrev:

Den var bra!

2011-04-23 @ 14:41:52
sofia skrev:

den var riktig kul ! :DD

2011-07-24 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0