The Sims 3 familjehus.

Hejhej!
Jag ska visa er några bilder på mitt hus som jag har byggt!
Den är inte så modern men jag tänkte mig att en familj med 3 barn skulle bo där.
Min sims grafik är kanske inte den bästa,men tänk på att jag har en laptop.
inte en pc :] Det är roligare att spela på laptop:en för då kan jag sitta skönt och spela sims3! :D
____________________________________________________________________________
Vänstra sidan av terassen av framsidan.

__________________________________________________________________________
högra sidan av terassen av framsidan.

____________________________________________________________________
Gården bakom huset.

_______________________________________________________________________
Vänstra sida om huset.

_____________________________________________________________________________________
Högra sidan om huset. [trädgård]

________________________________________________________________________________________
Hallen.
Dörr1 till vänster leder till köket.
Dörr 2 till vänster leder till badrummet.
Dörr 3 till höger leder till vardagsrummet
och vardagsrummet leder till föräldrarnas rum.

___________________________________________________________________________
Köket.

____________________________________________________________________
Badrum.

______________________________________________________________________________
Det här är ett exempel på 2 par som sitter i vardagsrummet.

____________________________________________________________________________
Föräldrarnas sovrum.

________________________________________________________________________________
Detta var våning ett!
Det finns en våning2 också och där sover barnen!

______________________________________________________________________________

Våning 2!

_____________________________________________________________________________________________
Arbetsrummet .

________________________________________________________________________________________
Spelrummet som kanske ska ändras till ett bebis rum.
Obs!: jag kommer lägga in en bild om bebisrummet ska byggas.

____________________________________________________________________________________________

Tack för att du har tittat på mina bilder som jag har tagit!
Hoppas du gillade huset jag byggde!
Detta hus liknar ganska mycket som vårt!
Kommentera vad du tyckte!

Din åsikt är viktig! :D

-Melinda

_______________________________________


Kommentarer
Malin skrev:

Hej, jag har en tävling om att man ska göra ett modernt hus med en mamma, en pappa och 3 barn (vilken ålder som helst).

Var gärna med genom att skriva en kommentar på inlägget Tävling! =)



// Malin från malinssimsblogg.bloggplatsen.se

2011-04-23 @ 16:31:12
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0