The Vandal Family!


Snart kommer jag göra en serie om familjen "Vandal" !
Det kommer att handla om en normal familj som lever livet.
Det kommer att bli mycket drama , kärlek såklart!
Denna serie kommer att bli en lång serie [förhoppningsvis]
Jag kommer att ägna mest tid åt denna serie.[när jag ska skriva den såklart]
Personer i serien:
1: Mamma Carole.
2: Pappa James
3: Son Isaac
4: Dotter Lexi
5: Son Christian
_________________________________________________________________________
Skriv gärna idéer om vad du vill att det ska hända i "The Vandal Family".
OBS!: skriv gärna kommentaren innan jag skriver serien :]
_________________________________________________________________________
Om jag gillade din idé så...
Du kan även vinna:
1: En länk till din blogg [om du har en blogg]
2: En länk från din kommentar!
____________________________________________________________________
Din kommentar är viktig! :]
________________________________

-Melinda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0