ursäkta.

Hemsk ursäkt för en jätteDÅLIG uppdatering. Vi borde verkligen
skämmas. Vi båda är upptagna fast vi älskar att blogga om sims.
Det här är ju ett av våra intressen, Men ni måste också förstå att
vi har skolarbete att göra. Massor med prov ska göras innan sommarlovet
och vi har so-prov VARJE vecka så nöj er med det ni får. Ni får gärna
kommentera för att peppa våran dag. Vi blir verkligen JÄTTEglada om
ni kommenterar. Och ja juste jag håller ju på att bygga en egen stad.
Jag ville faktist inte bygga om Sunset Valley , Twin Brook , Bridgeport eller
riverwiev så jag ladda ner en tom stad som jag håller på att fixa. Jag har fixat
4 bilder på parken som jag har byggt som ligger i din staden. Stadens namn
får ni reda på sen :) Eller faktist så får ni se bilderna när det är klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0