Inte så sur.


(Teckningen är inte gjord av oss.)
(Så vi förbeställde The Sims 3 Leva Livet igår genom EA (digitalt) när vi testade att installera det så stog det error. Vet ni värför? Neee. För det visste inte jag. Så vi ringe EA service & fråga. De frågade om vi har köpt The Sims 3 skivan/cd från affären & då svarade vi ja. De visade sig att om man har köpt alla "expansionpaket" med cd så måste man fortsätta så. Altsså jag måste gå till affären & köpa paketet. Jag kan inte installera genom internet. Självklart fick vi pengarna tillbaka för att spelet inte funka men spela fick vi inte göra. Var jag ledsen? Ja .. jätteledsen jag var ju Jätteivrig över att spela spelet men vad ska man göra? Jag vet ju att jag ska få spelet någon gång iaf .. inte för att låta bortskämd hehe :) Men imorgon ska vi åka & köpa spelet. Men ingenting att gråta över. Australien får ju den på fredag. Även om den kommer ut där 3:e Juni. Men en fråga till er som har spelet. Hur tycker ni spelet har funkat. Är den rolig? Är den bättre än vad ni hade trott eller inte? Vad tycker ni är roligast med att spela "Leva livet" Ni kan skriva lite fakta om spelet & gärna hjälpa varandre genom kommentarerna om ni har problem med spelet. "Happy Simming"
- Mathilda TSL

Kommentarer
anethe skrev:

Mina föräldrar vill inte köpa sims åt mig.

Jag har sparat min veckopeng i snart 1 och ett halvt år.

Jag har 420 kronor nu.

Jag har bara sims3 sims3 ambitioner och sims3 kvällsnöje.

Min mormor köpte dom spelen.

Men jag ska köpa leva livet med mina egna pengar.

2011-06-02 @ 03:12:52
anethe skrev:

Mina föräldrar vill inte köpa sims åt mig.

Jag har sparat min veckopeng i snart 1 och ett halvt år.

Jag har 420 kronor nu.

Jag har bara sims3 sims3 ambitioner och sims3 kvällsnöje.

Min mormor köpte dom spelen.

Men jag ska köpa leva livet med mina egna pengar.

2011-06-02 @ 03:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0