The Sims 3 Generations [ Leva Livet ]

Godmormon alla mina söta sims älskare. Idag så ska vi ut. Ut Och köpa Sims 3 Leva Livet! Jag har alltid tänkt på att göra en tävling och ge ut gratis valfri sims3 paket. Jag får alltid den känslan när jag ska börja skriva ett inlägg. Är det bara jag eller ni också som stör på namnet "leva livet".. Jag menar kom igen! Leva livet! Haha! Det kunde ju vart generationen istället för leva livet. En generaion: bebis föds , blir spädbarn , blir barn , blir tonáring , blir ungdom , blir vuxen , blir åldring. Jag menar det där är ju en generation! Leva livet låter inte rätt... Jag kommer att ta massor med bilder när jag kommer hem. Jag ska ta över 50 bilder iaf, hahaha. Jag känner mig morgon pigg. Liksom simshumör . Aja, ses mina söta sums småttingar! :) <3 - Melinda TSL <3

Kommentarer
fanny skrev:

jag håller med om namnet! Har också tänkt att de kunde ju bara tagit Generationer som namn haha ;)

2011-06-02 @ 12:30:09
URL: http://tstre.bloggplatsen.se
Tezz skrev:

Men spelet är sjukt kul iallafall! :)

2011-06-02 @ 18:00:43
URL: http://lillaminafoton.blogg.se/
hej skrev:

Hejsan allihopa!!

jag har några frågor om spelet leva livet om det är någon som har det om vet:

1. Hur spelar man in filmer?

2. Hur går man på skolbal?

3. Hur får man en låtsasvän?

4. hur gör man så att föräldrar åker iväg så att tonåringarna kan ha fest?

Om någon vet skulle jag vara jätteglad ifall den ville svara.

haha, ni måste inte. och en liten fråga till. Hur får man tag i manualen ifall ni inte typ orkar svara, man vet ju inte hur man göra allting så det var ju lite konstigt att de inte skickade med någon manual. jaja, det löser sig säkert!

2011-06-02 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0