Vi Svarar: 2 frågor



Lea
om Vi svarar: Hur man går på smekmånad.:
Jag har några frågor:
Hur blir man mumie?
Hur flyttar man & bor i frankrike?
Och sista frågan: Hur undviker man att bli känd?

Svar: Hejsan Lea! För att bli en mumie måste du resa
till Egypten. Sedan måste du gå in i en av pyramiderna där
& hitta "Kungarnas Fördömda Sakrofag" . När du har gjort
det så måste din sim vara URtrött & gå in i den & sova i den
tills den vaknar. När den har vaknat så kommer din sim ut som
en mumie. Och hur man flyttar & bor till frankrike. Egentligen
kan man inte RIKTIGT bo i frankrike. Men du kan köpa ett
semester hus där. Först måste du ha ditt visumnivå på 3 & hur
du får det är genom att göra massor med uppdrag i frankrike.
Sedan när du har fått ditt visumnivå till 3 så får du ett val att
köpa ett semester hus i Frankrike. & om man har köpt The Sims 3
Kvällsnöjet så är det inte lätt att undvika att bli känd. Man blir oftas
känd om man har jättemånga bästa vänner. Mitt sätt att undvika att
bli känd är väl att inte ha några vänner alls! (Vilket är ur tråkigt)

Siimstree om bloggning..:
Hoppas ni hade det bra på semestern! Skulle vara kul om ni någon gång gjorde en serie tillsammans, så del 1 gör den ena och del 2 gör den andra. Brukar hända väldigt oväntade saker då!

Svar: Hejsan Siimstree! Det hade vi! Tack för att du fråga. Vi har funderat på att göra en serie tillsammans men Melinda är ju en sån serieslutare som slutar på en serie när hon har tröttnat på att göra den ett tag. Men det var en jättebra ide. Vi ska pröva det & se hur det fungerar :)

- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
HildaDahrén - Foto & Vardag skrev:

Hej jag älskar eran simsblogg!

Kan ni inte skriva lite om Destination Världen? Visa bilder och skriva vad man kan göra osv. ? Det skulle vara superbra! :) Sen får ni hemskt gärna kolla på mina serier på bloggen :)

2011-06-24 @ 14:42:48
URL: http://hildadahren.bloggplatsen.se
HildaDahrén - Foto & Vardag skrev:

Oj, min simsblogg heter:

www.bloggenomsimstre.bloggplatsen.se

2011-06-24 @ 14:43:31
URL: http://hildadahren.bloggplatsen.se
Anneli skrev:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-24 @ 15:12:20
URL: http://anneliih.blogg.se/
Jojo skrev:

Åhhhh ni har helt klart den bästa bloggen!!

Kan ni beskriva er själva? Är nyfiken?

2011-06-24 @ 17:01:24
cecilia skrev:

lite fel där, man behöver inte ha några vänner alls det räcker att undvika att bli vänner med kändisar så blir man inte känd

2011-06-27 @ 20:43:02
URL: http://coffeforbreakfast.blogg.se/
Mimmi skrev:

Tack för hjälpen. Jag har nyss köpt kvällsnöjet och mina familjer blir kända hela tiden. Det är jätte jobbigt.

2011-06-27 @ 22:16:01
Lea ♥ skrev:

Jag har Sims 3 Leva livet, men det funkar inte att förlova sig? Dom är jättekära och allt men ändå funkar det inte! Vad är det som är fel? :(

2011-06-30 @ 12:22:52
URL: http://bylea.devote.se
gud skrev:

röten blogg, inget av de som står e ju intressant

2011-07-11 @ 14:59:42
Linnea skrev:

När jag ska starta mitt the sims 3 leva livet så fungerade det bara första gången, men sen följande gånger så kommer det bara upp en ruta om att datorn inte känner av skivan och när jag försöker avinstallera spelet så fungerar inte det heller. Hur ska man göra för att få spelet att fungera?

2011-07-18 @ 00:39:15
URL: http://linneaochpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0