Vi Svarar: Hjälper...



hej
om The Sims 3 Generations [ Leva Livet ]:
Hejsan allihopa!!
jag har några frågor om spelet leva livet om det är någon som har det om vet:
1. Hur spelar man in filmer?
2. Hur går man på skolbal?
3. Hur får man en låtsasvän?
4. hur gör man så att föräldrar åker iväg så att tonåringarna kan ha fest?
Om någon vet skulle jag vara jätteglad ifall den ville svara.
haha, ni måste inte. och en liten fråga till. Hur får man tag i manualen ifall ni inte typ orkar svara, man vet ju inte hur man göra allting så det var ju lite konstigt att de inte skickade med någon manual. jaja, det löser sig säkert!

Svar: Hejsan "Hej" 
1:Hur spelar man in filmer? : Man köper en videokamera , kameran lägger du på golvet & sedan drar till din korg/ryggsäck. Du trycker på den & sedan dyker det upp "filma med..." & det trycker du på.
2: Hur går man på skolbal? : Det kommer komma ett medelande (popup) & det står .. det är skolbal om några dagar & då vet du att skolbalen kommer.
3: Hur får man en låtsasvän? : Låtsasvännen är en nalle först. När du har lekt med nallen JÄTTElänge & helatiden så blir den större & levande.
4: Jag vet faktist inte det, men föräldrarna kan åka på smekmånad & medans kan tonåringarna ha fest. Man får ingen manual till the sims 3 Leva livet. Däremot finns det ett papper där det står koden du ska skriva in för att installera spelet.

hej om Vi Svarar: Spelkrångel:
Förlåt om jag är jobbig men jag har en liten fråga till: Det står att om man avinstallerar så kommer spelinnehållet typ försvinn i all evighet. Men själva sakerna och expantionerna och allt kommer väl tillbaka som det var precis när jag köpte spelet?!
Svar: Hej igen "Hej" Nejdå du är inte jobbig. Det är jätteroligt med frågor. De menar att alla dina familjer som du har skapat & hus som du har skapat kommer gå bort. Men alla hus & familjer som sims har skapat kommer vara som det var först.

- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
emelie skrev:

hej vad är koden till sims 3 levalivet har tappat bort papperet ?

2012-03-04 @ 12:51:13
Felicia skrev:

Min kompis har skivan och fodralet men tappat bort papperet. Skulle du kunna ge koden till mig? Det skulle vara så synd att köpa en ny skiva!:)

2012-03-25 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0