Vi svarar: Hur man går på smekmånad.



Sara
om Den stora frågan!:
Bloggplatsen ;) Men jag undrar en sak, hur åker man på smekmånad i Leva Livet?

Svar: Hejsan Sara. Själv har vi inte provat att gå på smekmånad eller sett hur man gör det på spelet men vi har hört talats om att man kan göra det. Det vi har hört är att man måste först ha "The Sims 3 Destenation världen" & "The Sims 3 Leva livet". Vi tror att efter man har gift sig så väljer man att resa & då kommer alternativet gå på smekmånad. Eller att det kommer ett medelande (popup) att ni (det nygifta paret) ska på smekmånad. Vi kommer snart göra "ExpansionTema"= Leva livet så om ni har fler frågor så är det bara att fråga :)

- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
hej skrev:

Hur går man på smekmånad?

2011-06-09 @ 15:18:53
J skrev:

Halloj! Jag gjorde så att ett barn skulle gå och börja på en aktivitet så valde jag scouting nu står det att han ej får börja där om han ej tagit en lektion, har ni någon aning om vad det är för lektion han ska ta?

2011-06-12 @ 12:03:55
Linnea skrev:

Hej, hur går man på skolbal? Går det om man har leva livet?

2011-06-13 @ 12:13:58
Lea skrev:

Jag har några frågor:

Hur blir man mumie?

Hur flyttar man & bor i frankrike?Och sista frågan:

Hur undviker man att bli känd?

2011-06-22 @ 22:27:04
URL: http://movieavril1000.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0