Haunted Del 2

mamman : Mirellie
Barn : Lauren
______________________________________________


Mirellie : Oh nej vad ska jag säga till Bryan...
Jag kan ju inte bara säga att jag har blivit gravid.Tänk om han blir arg..
__________________________________________________________________
Mirellie går försiktigt upp till Bryan.
Hon pratar lugnt och försiktigt med honom.
________________________________________________

Mirellie : Bryan.....Det är så att..Jag har börjat bli lite större..Lite fetare..
______________Det blev en lång tystnad______________________________________________________

Mirellie : Jag är gravid !  Titta!
_________________________________________________________

Bryan : Mirellie hur kan du göra såhär mot mig!! Du vet att jag inte är redo!
Du , Jag tänker inte behålla det här barnet!
Antingen så gör du abort eller så gör jag slut!
Bryan : Vet du vad! Jag tror att det är bäst att jag gör slut!
_______________________________________________________
Bryan packade sina saker och lämnade Mirellie helt sönder delad av tårar.
Mirellie ramlade ner på golvet med tårar
________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Mirellie är nu på sin 7:e månad i graviditet.
______________________________________________________________
2 månader senare
_____________________________________________________________

Mirellie får en värk i magen och känner att hon borde föda ut barnet nu
________________________________________________________________________
Hon åker till sjukhuset och väntar tills hon får ett rum.

______________________________________________________________________________
I sjukhus rummet.

Doktorn : Så när du ska föda ska du inte tänka på hur ont det gör utan
du ska tänka på ditt barns hälsa och att hon kommer ut frisk.
Mirellie: Ok...Jag är väldigt nervös..
Doktorn : Oroa dig inte. Barnet kommer att må bra, hoppas jag.
__________________________________________________________________________

Mirellie : Aaah! Gaaah!
Doktorn : En gång till ! Nu kommer den!
Mirellie : Aah! Ärden ute ännu?
Doktorn : Såja, Det blev en flicka!
________________________________
Doktorn går och tvättar bebisen , medans mirellie håller på och tänker på en flicknamn.
Mirellie : "Lauren....Lauren ... Lauren!"
________________________________________________________________________________
Gillade du del 2?
Kommentera vad du tyckte om den och vad jag skulle kunna förbättra.
Kommentera vad du vill som ska hända :]
-Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0