MJ lever ...



Haha jag skoja med rubriken men attans vad den här simmen ser ut som Michael Jackson.
Eller vad tycker ni? Plöstslig dök  den hör roliga simmen upp i min skärm. Anledningen att
hon ser ut såhär är för att hon håller på att "strypa" sig. Om man har valt personligheten
"galen" så stryper man sig. Jag  råkade pausa & då ser man Michael Jackson i skärmen.
Jätteroligt tycker jag. Jag försöker inte vara rascistisk nu. Ville bara skriva vad jag tycker om
bilden. Tycker ni också att hon ser ut som Michael Jackson? Kommentera gärna och säg vad
du tycker.
- Mathilda TSL

Kommentarer
Mijii skrev:

Haha jätterolig. Ser verkligen ut som mj. Kan du göra fler sånnahär? typ kändis look alikes?

2011-03-19 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0