not good but good ...

The Sims Medieval stängs av hela tiden. Jag har en BRA dator för SPELET & det är inget
problem med skivan. Vet inte vad som händer. Ska nog fixa grafiket på spelet & se vad
som händer. Det blir nog värre. Någon som också har The Sims Medieval som kan berätta
vad felet är? Men spelet är fortfarande roligt & spännande. Rekommenderar verkligen den.
Nackdelen med spelet är att man inte kan sluta spela det ( Beroende hihi ) och att vissa
"Quests" står i oförstårlig språk. Jag fattar inget av texten på vissa "Quests" Fördelen är
att det är en HELT ny sims , Det finns många simmar där. Mycket att skriva om den på
bloggen & att det är roligt att spela den. Som vanligt hade jag hoppats mer om spelet men ,
men. Så brukar det vara. Jag menar på trailern såg allt så enkelt ut. När man får spelet så är
allting helt nytt & man fattar inte vart alla knappar är. Jag menar, det tog cirka 5 minuter för mig
att hitta knappen till "Quests" 5 minuter till för att hitta knappen till rummet ovanför.. Ni som har spelet
förstår mig säkert. Jag klagar väl lite för mycket men jag ÄLSKAR verkligen spelet. Ska inte låta bortskämd
nu så ni får njuta av lite bilder :)










- Mathilda TSL
Kopiering anmäls DIREKT

Kommentarer
Fanny skrev:

Hejsan! Jo, kan du hjälpa mig med en sak? Jag har spelet och jag har skapat en trollkarl, men jag vet inte hur man förbereder besvärjelser! Varje gång som jag försöker misslyckas det! Vet du hur man gör?

2011-08-21 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0