nya sims!



Tittade runt lite på internet om det kommer nya expansionpaketer snart & jag hittade bara dem jag nämnde
föreut , typ Unleashed & Generations , Men jag såg massor med personer som kommenterade på en sida att
de vill ha The Sims 3 Magic eller The Sims 3 University. Det skulle ju var jätteroligt men jag tror att alla inte
kommer till Sims 3 för det kommer vara 10 expansion paket & 10 stuff pack paket.  Vi har ju redan 3 expansion
paket & typ 3 eller 4 stuff pack. Men jag hoppas att Magic & University kommer för jag älskade verkligen Magic
i sims 1 & University i sims 2. Jag bryr mig fakstiskt inte om vädret , tillexempel snö eller regn. Fast det skulle
vara kul. Men bara så ni vet så kommet Pets ut (Unleashed) och Generations , sök dem på google så kommer
massa information upp  :) Vad skulle ni vilja att Sims skulle göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0