THE SIMS 3 NEWS !

Ni vet föreut när jag trodde att the sims 3 unleashed var fake & jag trodde att det inte skulle komma en
pets. Jag sökte upp det ännu än gång & hitta den här videoklippet från youtube nedanför. Vet du hur länge
jag skrek. Jag blev helt blind av detta.Hur AWESOME är inte det här? Den kommer till affärerna Oktober 2011.
Jag vet inte om det är "confirmed"att den kommer Oktober. Skriver bara det jag har hört. Men jag kommer defenetivt köpa den här.


Och denna video nedanför är ännu en EXPANSIONPAKET. Jag tror den kommer i Juni eller något sådant. Den
heter " The Sims Generations " . Vet inte vad som är så nytt i den. Jag ska nog vänta lite & titta på lite mer
videoklipp om den när dem kommer ut. För det enda jag ser är PARTY exakt some "Late Night" fast det är tonåringar & man kan bli full , och "prom" altsså bal. Och på slutet kan man se en flicka som håller i en filmkamera. Jag undrar om man kan filma med den & lägga upp på deras simsinternet. Skulle vara kul.




- Mathilda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0