Haunted Del 1

När simmarna tänker så kommer denna text upp med dessa figurer = "blablabla "
När dom pratar kommer denna figur upp =   - blablabla


Mirellie
- Är en som man kan lita på.
Hon finns där för andra.Men hon är inte så tursam.
Otroligt kär i Bryan,hon vill planera sin framtid med honom
Så hon flyttar in hos honom.Men ändå så känner hon sig lite tveksam.
Hon lämnade sin kärriär,familj och sina nära och kära bakom sig.
Bryan - En Som kan få alla tjejer att falla för honom med sina stora muskler.
Bryan är en känd boxare och får alltid allt som han vill.
Han kan vara egoistisk,men det är bara att leva med det.
För att han är inte bara en hårding utan han kan vara mjuk innuti.
Han är bäst på att ge komplimanger och att flörta , Såklart!


Mirellie Har flyttat in hos
Bryan.
Han ger henne en första kyss framför deras hus.
Mirellie tror att allting kommer att bli som i sagorna med Bryan...
...Har hon rätt eller fel?


_________________________________________________________________________________________
Mirellie vaknar med sina vanliga morgon rutiner
medans Bryan redan har åkt till sitt jobb,alltså boxningen.



Det börjar bli mörkt och Bryan kom äntligen hem från boxningen.
Mirellie låg och sov på soffan.

_____________________________________________________________
Mirellie Vaknar och ser att Bryan sitter framför henne på futöljen.
_____________________________________________________________

Mirellie -
..Bryan , Varför är du hemma så sent? Vi sa ju 19:25..Och klockan är 21:42!
____________________________________________________________________

Bryan
- Oj! Jag ber om ursäkt.Jag hade nog glömt bort tiden.
Du vet.. boxning...Jag var inte någon annan stans eller så..pfffth
______________________________________________________________________________ 

Mirellie - Jaså. Jag lämnade några våfflor i frysen om du vill ha.
lova mig att aldrig komma hem så sent igen.
Jag blir så orolig och ensam.
"ibland önskar jag att jag hade min familj här." - tänker Mirellie.
__________________________________________________________________________________

Nästa morgon.
________________________________________________________________________

Bryan -
Godmorgon min sköna!
Mirellie - Gäääääsp!...Godmorgon.
Bryan - Så...Har du något att säga?
Mirellie - tja...Jag hade det jättetrevligt igår kväll med dig.
Vill du att jag ska göra frukosten till dig ..eller??
Bryan - Självklart! Våfflor med choklad sirap!
Mirellie - Ska bli!
___________________________________________________________________________________
Mirellie börjar laga våfflorna,medans Bryan gör sig i ordning till boxningen.

______________________________________________________________________________________________
3 dagar efter.
___________________________________________________________________________________

Mirellie - " .... Usch..Jag mår illa"
________________________________________
Mirellie springer till toaletten......
_____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________
Fortsättning följer...............
________________________

Säg vad ni tyckte om serien och vad jag ska förbättra.
Serien fortsätter såklart :)                                                                -Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0