A farmers life Del 3

Personer:
Mamma - Bailey
Pappa - Travis
Äldsta son - Lucas
Yngsta son - Max
__________________________________
Lucas sitter i vardagsrummet och spelar tv spel.
Bailey och Travis sköter om trädgården såklart.
Max leker med sin nya leksak förstås.
________________________________________
Det ringer på dörren...
Travis går och öppnar dörren och ser att det står...
______________________________________________________________

Travis: Lucaaas!!
Lucas: Ja.
Travis: Lucaas!
Lucas: Men vad fan , jaa!
Travis: Din kompis står utanför dörren!
Lucas: Säg till honom att jag sitter i vardagsrummet!
__________________________________________________
Lucas's kompis går till vardagsrummet och sitter på soffan.
__________________________________________________________

Lucas: Hej..Justine
Justine: Hej! Du ser så förvånad ut?
Lucas: Nej det är bara att.. Jag.. inte förväntade en tjej..hemma hos oss...
Justine: ehhh..Vadå? Har du aldrig träffat en tjej?
Lucas: Jodå! Jätte många!! ... .. eller nej...inga alls..
Justine: skojar du med mig! har du aldrig träffat en tjej!
Lucas: .. Nej.
Justine: Oj! Du skojar inte?
Lucas: ....
Justine: Får jag vara med och spela?
Lucas: Visst visst ! varför inte! Ska jag visa dig hur man spelar?
Justine: Haha , nej det behövs inte. Jag spelar tv spel nästan varje dag.
Jag tror jag grejar det här ! haha.
Lucas: Haha ok!
_______________
Justine: Du...
Lucas: Aa?
Justine: Har du någonsin kysst en tjej?
Lucas: Nej..hurså?
Justine:Är du kär i någon?
Lucas: ..Vadå då?
Justine: Jag vill pröva en sak..
Lucas: Ok??
Justine: Blunda och ta tag i min midja..Jag vill prova en sak..
Lucas: Ok..
______________________________________

Lucas blundar och tar tag i Justine's midja..När han tar tag i henne får han en varm känsla i sig.
Justine kommer närmare och närmare Lucas.
____________________________________________________________________________




Justine kysser Lucas
_________________________________________________________________________

Justine: Så! Det var väl inte så farligt.
Lucas: N-ne ne...Det var inte så farligt.. heh.
Justine: Så! ska vi fortsätta spela!
Lucas: J-jag måste på toa..
Justine: Okej!
_________________________________________
Lucas går till toan.
Max går fram till Justine och sätter sig brevid henne.
_______________________________________________

Max: Hej! Får jag spela med dig!
Justine: Javisst får du det!
Max: är du och Lucas ihop?
Justine: Nej..
Max: Blääh... Jag såg att ni pussades.
Justine: Hur säger jag till din brorsa att jag gillar honom?
Max: Du vet väl att han är kär i dig.
Justine: ..Jaha!..Vart är han nu?
Max: Han är vid bubbelpoolen!
Justine: Får jag gå till honom?
Max: Men neeeh... Jag blir ensam..
Justine: Jag lovar att jag kommer tillbaka..
Max: Ok!
__________________________________________________________
Justine går mot Lucas och ser att han sitter i bubbelpoolen.
Som tur var att Justine hade bikini under sina kläder.
Hon tar av sig kläderna och lägger dom brevid bubbelpoolen.
__________________________________________________________

Justine: Hej!!

Justine: Hej! Du såg så ensam ut..
Lucas: Hej..
Justine: Du blir så förvånad när jag kommer..
Lucas: ...Emm..jag vill berätta en sak..emm..
_________________________________________________
Justine avbryter Lucas med en lång kyss.
_________________________________________

______________________________________________________________

Justine: Jag har också något att säga..
Lucas: Jag har försökt att säga det här men jag har bara inte vågat..
Justine: Jag med..
Lucas: ....Vadå?... Vet du vad jag ska säga..
Justine: Ja.. Max sa det..
Lucas: Men jag skulle ju säga det!! ååh...
Justine: Det är ingen fara.. Du kan säga det nu ändå..
Lucas: Jag tänkte fråga dig och du skulle vilja bli min flickvän.
_________________________________________________________________________________



- Melinda TSL

Kommentarer
Malin skrev:

Jätte bra del!!! =)

2011-05-05 @ 20:27:19
URL: http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0