A Farmers Life Del 6

Personer:
Mamma - Bailey
Pappa - Travis
Äldsta Son - Lucas
Yngsta Son - Max
_________________________________________

Max : Mamma, Hur mycket mjölk ska jag hälla?
Bailey: mm
Max : Mamma!!
Bailey: ja oj .. Ja!
Max : Hur mycket mjölk ska jag hälla?
Bailey: Jag vet inte gubben lilla.
Max : Men åååh!
Bailey: Max..Gå ut och lek istället...Jag är lite upptagen..
Max : Mamma, jag har ingen att leka med!
Bailey: Lek med Lucas.
Max : Men han är upptagen med sin dator.
Bailey: Jag håller på och klippa ut kuponger. Så stör mig inte sötnos.
Max : Om vår lillebror levde så skulle jag få leka med honom!
Det är ditt fel att han dog!!
Bailey: Men lilla gubben,Jag är gravid.
Max : Skojar du med mig!
Bailey: Nepp.
Max : Jag går och berättar det till Lucas!
Bailey: Ja gör det du.
_______________________________________________________________________________________

Max : Lucas....
Lucas: mm..
Max : Lucas?
Lucas: mm..
Max : Lucas...?
Lucas: Ja! Vad fan är det!
Max : Mamma är gravid!
Lucas: Va?
________________________________________________________________________________________

Bailey: Lalalalalaaaa.. Lalaaah..Dada di dada daaaa..
Aj aj aj vad det gör ont i magen..
Bailey: Ungar maten är klar!!
_______________________________________________________________________________

Lucas: Du...Mamma..
Bailey: Ja min kära?
Lucas: Ä-ä-är sannt att du är gravid?
Bailey: Javisst!,Jag gick till doktorn idag och dom sa att det inte finns nån risk
att just vår nya barn kommer dö..
Lucas: Men varför dog våran lillebror?
Bailey: Jo , han åt sitt eget bajs och det fastnade i hans luftstrupe så...Ja..
Travis: Kan vi äta i lugn och ro? Jag ska bara diska lite.
Max: Coolt! Nu kan jag visa honom våra leksaker!
Lucas: Max.. Max.. Han eller Hon är inte ute än , haha.
Max: Men .. Men .. Jag trodde att det var en fågel som lämnade bebisen..
Travis: Du kommer att förstå när du blir äldre , Max.
Max: Aja! Jag går ut och säljer mina bakelser!
________________________________________________________________________________

Max: Heeej..
Gäst: Hej! Kan jag få köpa en av dina suveräna vaniljmuffins?
Max: Ja,det blir 134 simdaler , Tack!
Gäst: Ursäkta! 134 Simdaler!? Inte en chans att jag köper muffins av dig!
Max: J-j-j-jag m-m-menar 10 simdaler... Tack.
Gäst: Ja, Så får det bli!
Max: Du måste betala först..
Gäst: Här har du dina 10 Simdaler.
Max: Hejdå!
Gäst: Ja hejdå din glöfska unge!
Max: Kärring!
______________________________________________________________________________________
Bailey: MAAAAAX!! KOM IN NU! DET ÄR EFTERÄTT!!
______________________________________________________________________________________

Max: mmmmmm! Glass!
Bailey: ät nu . haha.
Travis: Hur mår du Bailey.
Bailey: Aeej .. Jag mår inte så bra..Det känns som om jag borde föda men samtidigt inte..
Lucas: Oj , Telefonen ringer!
Travis: Gå och svara då ,Lucas!
____________________________________________________________________________

Lucas: ja hallå?
Justine: Hej Lucas.. Jag har något att berätta..
Lucas: Hej älskling! Vad skulle du berätta?
Justine: Jo det är så att..Under dessa 5 veckor så...
Lucas: fortsätt?..
Justine: Så har jag...
Lucas: Fortsätt?..
Justine: Jag är.......................
_________________________________________________________________________________________




Kommentera vad du tror att det kommer att hända.

Kommentera gärna vad du tyckte om serien.

Kommentera gärna vad jag ska förbättra på.

Kommentera gärna vad du vill att det ska hända.






Din kommentar är viktig <3.

- Melinda TSL

Kommentarer
Emmyz134 skrev:

Jag tror att Justine är gravid!

2011-05-18 @ 15:06:07
HannaH skrev:

Jah tror osså att justine är gravid.

Men asså hur blev hon graviid?



Jätte bra del!

2011-05-18 @ 15:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0