A Farmers Life Del 7

Mamma - Bailey
Pappa - Travis
Äldsta Son - Lucas
Yngsta Son - Max
______________________________________________________________

Lucas: ja hallå?
Justine: Hej Lucas.. Jag har något att berätta..
Lucas: Hej älskling! Vad skulle du berätta?
Justine: Jo det är så att..Under dessa 5 veckor så...
Lucas: fortsätt?..
Justine: Så har jag...
Lucas: Fortsätt?..
Justine: Jag är.......................
_________________________________________________________________________________________

Lucas: J-justine..Vad har hänt?
Justine: Jag är....
Lucas: Justine.. Om du inte vill prata vid telefon så kan vi träffas istället..
Justine: Det låter som en bra idé..
________________________________________________________________________________________

Justine: Jo det är så att...
__________________________________________________________________
Lucas avbröt henne med en kyss.
__________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Justine: Jo jag...Jag vet inte hur jag ska säga det här utan att såra dig..
Lucas: V-va? V-varför ska du såra mig?
Justine: Jag ska förklara....
Lucas: Förklara då...Det är därför du kom hit!
Justine: i dessa 5 veckor utan dig så har..
Lucas: Fortsätt..
Justine: Jo det är så att jag har vart otrogen..
Lucas: VA!!!
Justine: Jag har träffat någon annan..Någon annan som ger mig mer kärlek än vad du ger..
Lucas: MEN JAG HAR GETT DIG ALLT! jAG HAR TILL OCH MED SLITIT AV MITT HJÄRTA FÖR DIG!
Justine: ... Lucas.. Sluta..Snälla.
Lucas: HUR KAN DU!!!JAG TRODDE ATT DU ÄLSKADE MIG! MEN NEEEJ , DU HAR TRÄFFAT NÅGON ANNAN!
Justine: Lucas.. Jag älskar dig men det är ju bara så..
Lucas:  DU VET INGET OM KÄRLEK!! GÅ HÄRIFRÅN!!
Justine: Lucas...
Lucas: GÅ HÄRIFRÅN SA JAG!! GÅÅ!! GÅ HEM! GÅ IVÄG!! FÖRSVINN! JAG VILL A-L-D-R-I-G SE DIG IGEN!!
Justine: L-lucas...
Lucas: DU FÖRTJÄNAR INTE ATT SÄGA MITT NAMN. FÖRSVINN HÄXA!!
________________________________________________________________________________________________
Justine sprang hem utan tårar..
Medans Lucas ramlade ner på marken och utbrast i tårar.
Bailey kom springandes fram till Lucas.
___________________________________________________________________________________________

Bailey: Lucas gubben,hur mår du?
Lucas: ...
Bailey: Lucas... du ser helt krossad ut..
Lucas: Det är för att jag är det!
Bailey: Men hjärtat, vad har hänt?
Lucas: Min flickvän gjorde slut med mig..
Bailey: åh kära nån..Kom in och ät..
Lucas: Jag är inte hungrig....
Bailey: Nämen gubben ska du sluta äta pågrund av Justine?
Lucas: J-j-j-ja...
Bailey: Men kom in och ät..Strunta i den dära plastikopererade kärringen .. ok?
Lucas: Hahahahaha , mamma jag älskar dig, du gör mig på gott humör.
Bailey: Gav jag den dära kärringen ett fint namn , haha.
______________________________________________________________________________________________
Alla satt vid bordet och åt.
____________________________________________________________________________________________

Travis: Lucas,ska inte du bjuda din flickvän till middag någon gång?
Bailey: Travis....Han mår inte bra..
Lucas: J-jag har ingen flickvän....längre..
Max: Jag visste inte att du hade en flickvän , Lucas..
Lucas: Jag borde gå och sova nu..Godnatt..
______________________________________________________
Alla gick och sov.
______________________________________________________________
Bailey vaknade av en fruktansvärd värk.
Travis vaknade av att Bailey skrek.
________________________________________________________________

______________________________________________________________________

Bailey: Jag föder!!! GAAAAAH! Ta mig till sjukhuset snabbt!!!
Travis: Älskling andas, andas , andas.
_______________________________________________________________________________________________________


Kommentera gärna vad du tyckte om denna del!
Din kommentar är viktig!

Tack för din kommentar! <3


- Melinda TSL

Kommentarer
Andrea :) skrev:

Jättebra del, stackars lucas.

2011-05-23 @ 15:13:16
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Andrea :) skrev:

Bloglovinbyte??

2011-05-25 @ 19:22:31
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Emmz skrev:

Blogga mer snälla ;)

2011-05-25 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0