HJÄLP?!

Så vi har nyss köpt the sims 3 Generations från EA (genom internet) & då undrar jag:
1: Måste man köpa spelet på den datorn man vill spela det?
2: Kommer man få cd:n (tror inte det va?)
3: Kan man ha spelet på olika datorer? Tillexempel om både jag & min syster vill ladda ner den.
4: Får man ett "kvitto" om man inte vill ha spelet på datorn (oanvänd) & vill skicka tillbaka. Tillexempel om jag inte vill ha Generations längre. Kan jag skicka tillbaka den samma dag jag beställde den?
5: Ni som har laddat ner genom EA. Hur gjorde ni?

Om ni hjälper oss med de här frågorna är ni BÄST & ni får en STOR SAFTIG länk :)

- Mathilda TSL

Kommentarer
HildaDahren - Foto & Vardag skrev:

sv; Tro mig, våran humor är oslagbar!

2011-05-30 @ 18:58:05
URL: http://hildadahren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0