Kvällens Kobra Del 1


 (Tillfällig bild)

Tidigare delar:

Rollista:
Amy
Clark
Leila
Tom
Chana
Matthew
Erin

Gäster:
Angelica

Chana är kvinnan som diskar & Amy är tjejen som håller i en kopp.

Chana: Vad ska du göra idag då Amy?
Amy: Jag vet inte. Orkar inte göra något idag. Igårs fest var bara för mycket.
Chana: Du borde inte festa så mycket Amy , det är inte bra för din kropp.
Amy: Mm.
Chana: Ojdå någon knackar på dörren. Jag går & kollar det.

Chana går emot dörren.




Leila: Hejhej.
Chana: Hejsan Leila.
Leila: Hur mår du?
Chana: Jättebra du då?
Leila: Bra. Jo.. är Amy hemma?
Chana: Ja det är hon. Stanna här så går jag & hämtar henne.
Leila: Okej.


Chana: AMMMYYYY!! Din kompis står vid dörren.
Amy: VEEEM?
Chana: LEEEILLAA.
Amy: KOOOMMEEER!


Leila: Haha Chana.. Jag trodde du sa hämta?
Amy: Hej Leila.
Leila: Hej sötis. Jag undrar en grej. Vill du komma med till biografen. Clark , Matthew & Tom kommer vara där. Jag vill såååå gärna ha Clarks autograf..
Amy: Clark?? eew. Sluta nej. Inte snobbarna.
Leila: Jag vet att du inte gillar de fast kan du inte komma med mig. Jag köper dig en paket muffins på vägen hem?
Amy: Haha okej då. Men jag klär inte upp mig för ett par snobbar.
Leila: Jo det gör du. Kom hem till mig fixar vi dig en klänning.
Amy: Ugghh!


Leila: Åhhh där är de! 
Amy: Men herregud .. sluta skrika i mitt öra!
Leila: Har du inte kul?
Amy: Inget är roligare än att bli slagen i ryggen , höra massor med skrik & se massor med snobbar framför sig.
Leila: Men försök att ha kul.. för mig?
Amy: Jaja.


Leila: Åhh titta , erin & Clark kysser varandra.. det där borde vara jag!
Amy: Leila.. jag kan inte andas.. klänningen sitter för hårt..
Leila: Mm.. vi fixar det sen!
Amy: Jag måste gå härifrån .. jag känner mig yr.
Leila: Men väntaaaa du lovade!

 
Fansen skriker : CLARK JAG ÄLSKAR DIG!
Amy Hostar.
Leila: Amy mår du bra?
Amy: Oroa dig inte över mig. Du måste få din autograf. De öppnar portarna snart.
Leila: Okej. Jag ska skaffa dig en autograf också.
Amy: Det behövs inte..


Leila: Tack för att du kom med mig.
Amy: Ingen orsak. Kan vi gå hem nu?
Leila: Du kan gå hem. Jag stannar ett tag.
Amy: Leila.. jag tog inte med bilen.
Leila: Tågstationen är öppen.
Amy: Jag tog inte med pengar.
Leila: Men åhhh! Då får du helt enkelt stanna.
Amy: Jag mår inte bra.. jag vill hem.
Leila: Vänta..

Amy ramlar på golvet & svimmar. Folk samlas omkring henne av nyfikenhet för att se vad som har hänt.

Leila: Åh herregud.. Amy! Vakna!
Angelica: Vad har hänt här?
Leila J-j-ag vet inte Hon bara föll på golvet.
Angelica: Ring en ambulans.
Leila: Nej hon gillar inte att åka ambulans.
Angelica: Men ring en ambulans för gudsskull.

Matthew (vänster) Tom (mitten) Clark (höger)

Fans: OH MY GOD!! DET ÄR CLARK!
Leila: D-d-det är du! JAG ÄLSKAR DIG!
Clark: Vad har hänt här?
Leila: Jag vet inte!  Hon bara föll på golvet.
Matthew: Vi tar hem henne , vi har en sköterska hemma.
Tom: Vad heter hon?
Leila: AMY! AMY HETER HON.. HERREGUD JAG SKAKAR.
Clark: Lugna ner dig.
Angelica: Hon har bara svimmat. Hon kan andas , Hon har ingen feber.
Tom: Vi tar hem henne till sköterskan.
Angelica: Hon mår bra. Hon behöver bara vila.


Clark tog upp Amy i hans famn & gick hem med Tom & Matthew.


Clark: Va fin hon är.
Tom: Yo.. du har en flickvän. Erin heter hon... kommer du ihåg?
Clark: Du vet att jag är med henne bara för publiciteten. Inget jag bestämmer.
Tom: Precis....
Clark: Jag måste gå & göra en cameo.. vakta henne.
Tom: Vakta? Hon är inte 3 år.
Clark: Men jag vill inte att hon ska gå.
Tom: Du kan inte tvinga henne att stanna.
Clark: Snälla Tom. Vad besvärlig du är idag.
Tom: Jaja gå du.

Dagen därpå.

Tom: God morgon.
Amy: .... vart är jag...
Tom: Hemma hos oss.
Amy: Åhnej..
Tom: Wow! Jag är förvånad. Du är ingen galen fan.
Amy: Nej & inte "cool" nog att hänga med er så hejdå!
Tom: WOO WO WOOOW. Sakta ner lite nu. Vem sa att man måste vara cool för att hänga med oss.
Amy: m.. eh..
Tom: precis.. Gå & ta ett bad & lugna ner dig lite nu. Jag har fixat kläder åt dig, det ligger på byrån.
Amy: Tack.


Tom: Jag kan visa dig vägen till toaletten.
Amy: Jag tror att jag hittar den själv. Min kompis vet allt om er & ert hus. Hon vet vad varenda möbel heter i ert hus.
Tom: Wow... "Hon är nog allt speciell".


"Hur hamna jag här egentligen. Åhh stackars Leila. Hon är säkert orolig över mig. Vad ska jag säga till Chana. Jag måste fort hem"


Amy: WOAH!
Tom: Förlåt ville bara se hur du mådde.
Amy: Du skrämde mig.
Tom: Jahaa. Mår du bättre nu?
Amy: Ja. Tack så mycket.
Tom: Tacka inte mig. Tacka Clark.
Amy: Vem?
Tom: Clark..
Amy: Cla... JAHAAA han.
Tom: Klä på dig nu.
Amy: Mmm & du kan gå ut.
Tom: Jaja jag ska.


" Wow.. Ingen har gjort såhär mycket för mig föreut... Jag kanske hade fel om de"

Amy klädde om sig & gick ut på terrassen.

Amy: Hur ser jag ut?
Tom: Perfekt.
Amy: Tack för att jag får låna de här.
Tom: Ingen orsak.
Amy: Nu måste jag hem hejdå.
Tom: VÄNTA! Nej.. du får inte.
Amy: Hah.. och vem är du? Min mamma?
Tom: Snälla..
Amy: Förlåt...  Jag måste hem..
Tom: Blir din mamma & pappa oroliga eller? Jag kan ringa de.
Amy: ...
Tom: Hallå?
Amy: Nej inte direkt...
Amy springer ut ur huset fort.

Hon spran halvägs hem sedan blev hon trött i bena & gick långsamt.


Plötslig stanna en vit bil bredvid henne.


Clark kom ut ur bilen.

Clark: VÄNTA!
Amy: VAD!
Clark: Vart går du?
Amy: Hem.
Clark: Värför?
Amy: Men herregud.. kan vi inte bara låtsas att allt som hänt igår & idag aldrig hände. Får jag gå hem
ifred nu?
Clark: Amy heter du va?
Amy: Mm. Nu om du ursäktar mig så måste jag skynda mig hem.
Clark: Vänta!
Amy: Värför är du ett klister.
Clark: Va?
Amy: Vad vill du mig.
Clark: Jag är rädd att släppa iväg dig.
Amy: Va...?
Clark: Du är annorlunda.. du är inte som de andra.
Amy: Och de andra är de galna fansen?
Clark: Du är annorlunda & jättefin.
Amy: ... tycker du det?
Clark: Ja.


Erin: CLARK!!
Clark: Ohnej..
Erin: VET DU HUR OROLIG JAG HAR VART! VEM ÄR FATTIGLAPPEN SOM STÅR FRAMFÖR DIG!
Clark: Amy...
Amy: Juste.. tillbaka till verkligheten.
Clark: Förlåt ..
Amy fortsatte att springa hem.


Erin: STÅR DU & FLÖRTAR MED FATTIGA MÄNNISKOR NU!
Clark: ERIN! SLUTA! DU ÄR SÅ FJANTIG! OM DET INTE VAR FÖR PUBLICITETEN SKULLE DU LIGGA I SOPTUNNAN NU.
Erin: NEJ DET ÄR PÅGRUNDAV MIG DU ÄR KÄND!
Clark: Vänta Amy!

Efter en timme var Amy äntligen hemma.

Chana: AMY!! Vet du hur orolig jag har vart!!
Amy: Förlåt. Det var inte mitt fel o-och..
Chana: Åh herregud gumman. Gråter du?
Amy: Jag skulle kunna behöva en axel just nu.
Chana: Kom in så gör jag dig en kopp varm choklad nu.



Chana: Vad har hänt gumman..
Amy: Jag vet inte värför jag gråter. Jag blev lurad.
Chana: Berätta.
Amy: Clark flörtade med mig & jag föll för det.. åhh! Känner mig så dum.
Chana: Du är inte det. Män är så. De använder en som en fotboll.
Amy: Men han sa att jag var annorlunda & fin. Och då ändra jag min åsikt om honom. Men fortfarande
tycker jag att han är ett svin.
Chana: Allt kommer ordna sig.
Amy: Hoppas det.
Chana: Drick upp chokladen nu.

Medans hos Clark , Matthew & Tom.

Clark: Har du hittat Amy nu?
Tom: Jag håller på.
Clark: Gå in på hennes kompis fansida. Där står det säkert om det som hände igår.
Tom: Okej..
Matthew: Värför bryr ni er så mycket om henne?
Clark: Jag vet inte..
Matthew: Skärp dig. Låt inte henne distrahera dig.
Tom: Jag har hittat det. Hon heter Amy Night bor ... nära oss.
Clark: VART?
Tom: 500 meter från  oss.
Matthew: Hur gammal är hon.
Tom: Spelar ingen roll.
Matthew: Hur gammal är hon!
Tom: 19 år.
Matthew: 2 år yngre än oss. Sweet! Pax för hennes heta kompis.
Clark: Sluta Matthew.
Tom: Här står hennes telefon nummer.
Clark: Bingo!

Vad tycker ni om detta? Ska jag fortsätta. Ska jag ändra på något? Kommentera gärna.
- Mathilda TSL



Kommentarer
HildaDahren - Foto & Vardag skrev:

FORTSÄTT! :D jättebra!

2011-05-30 @ 07:30:26
URL: http://hildadahren.bloggplatsen.se
Lea skrev:

Superbra!När kommer nästa del??

2011-06-27 @ 10:06:01
URL: http://sims3freak.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0