My Heart Is Broken..

Det är så synd att "a farmers life" inte kunde fortsätta.
Jag vet inte vad det är för fel, min sims sparas aldrig.
Alla mina familj försvinner.
"a farmers life" försvann. "the vandal family" försvann[den skulle komma upp i 2 juni]
"connor rick" försvann.
Jag förstor inte??...



Aja... får väl leva med det.
MEN! För att täcka såret med plåster så kan jag alltid göra en ny serie
även om allting försvinner , och jag är less på det.
Men men, Det kommer att komma en ny serie som kommer på Fredagar.
Då kan du läsa serien medans du äter chips :] [eller vad du nu äter]

Jag kommer att lägga upp del 1 idag för att visa er vad serien handlar om.
Men som jag sa, Delarna kommer bara upp på Fredagar.
Tack för eran tålamod! <3

- Melinda TSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0