Tills Generations [ Leva Livet ]

Hej alla söta sims älskare! Det här är Melinda TSL.
Och jag vill bara säga att min nya serie som du kan läsa nu, den heter " Jennifer Phelps"
Jag orkar inte berätta om den så du får läsa den :D

Jo angående min nya serie, Jag kommer att göra serien tills Sims 3 Generations [ Leva Livet ]
kommer ut. så jag kommer att göra delar tills leva livet kommer ut
för att hålla er underhållande . För att det är 2 dagar kvar tills jag får Generations!

Så jag kommer att lägga upp massor med delar tills 1 juni :) så jag har brottom.


+
Jag har studiearbeten också så det blir lite tufft. Men vad gör man för sims!

- MVH Sims älskare.


- Melinda TSL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0