A farmers life Del 4

Personer:
Mamma - Bailey
Pappa - Travis
Äldsta son - Lucas
Yngsta son - Max
__________________________________
Bailey vilar i sängen.
Travis sköter om trädgården.
Max leker med sina leksaker.
Lucas lär Justine hur man fiskar.
______________________________

Travis: Vad fin du är lökis!
Ja det är du! Ja det är du!
Travis: Jag tror att jag borde gå och se hur det är med Bailey.
________________________________________________________
Travis går till sovrummet och sätter sig brevid Bailey i sängen.
________________________________________________________________

Bailey: Hej älskling!
Travis: Hej, Hur mår du?
Bailey: .. Sisådär..Jag har haft värkningar..
Travis: Jag finns här hos dig om något händer.
Bailey: visst är dom söta ihop...
Travis: Va? Vem?
Bailey: Justine och Lucas! Såg du dom i bubbelpoolen?
Travis: nej.. jag såg inte..
Bailey: Jag blir så orolig ibland att dom ska...
Travis: Vad menar du?
Bailey: Att dom ska göra..i ett sovrum..Tonåringar idag..
Travis: Jaa.. typiska tonåringar..
Bailey: Jag kommer ihåg i vår tid då det var olagligt.
Men nu är det fritt fram!
Travis: Ja , haha!
____________________________________________

Lucas: Ta upp din hand i 83 grader.
Justine: Okej!
Lucas: Nej 83..
Justine: Visa mig hur man gör..
_________________________________
Lucas tar dag i Justines högra midja och vänstra arm.
och tar upp hennes hand i 83 grader.
__________________________________________
Lucas: Sådär! nu kan du bara kasta in den.
____________________________________
Justine kysser Lucas medans han visar henne hur man ska göra.
____________________________________________________

________________________________________________________________________________

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Det hörs ett skrik.
_________________________________________________________________________________
Lucas: Det är någon som skriker!
Justine: Kom vi springer in för att se vem det är!
Det är kanske nån som behöver hjälp!
_________________________________________________________________________
Justine och Lucas springer in i huset.
________________________________________________________________

Ta mig till sjukhuset!
Barnet kommer!!
____________________________________________________________________

Kommentera vad du tyckte om denna serie.
Kommentera gärna idéer!
Din kommentar är viktig!

-Melinda TSL

Kommentarer
Moa ;D skrev:

När kommer nästa del? >.< <3

2011-05-11 @ 20:16:38
URL: http://moakamole.bloggplatsen.se
Andrea <3 skrev:

jättebra ! ;)

2011-05-12 @ 15:22:45
URL: http://andilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0