Svar på "The Player [18+]"

Anonym om The Player Del 2 [18+]:
Varför måste man vara 18 +?
Du kan väl bara säga att den är lite äcklig om man är yngre.
Jag är 12 år och tycker inte den var så äcklig! ;)
Bra del förresten! =)


Svar:
Jag hade det lite krångligt med åldersgränsen om jag skulle göra det 12+ eller 14+
men jag tänkte , äsch , vi säger 18+.
Men det verkar som att denna serie inte är så äcklig :]
Men jag tänkte på att det skulle komma många tvivel kommentarer om att
det ska vara åldersgräns .
Jag tänkte mest på er läsare :D
Tack för din kommentar!
___________________________________
Åldersgränsen ändras till 12+.
_____________________________________________________
-Melinda TSL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0