Vi Svarar: Spelkrångel

hej om Jennifer Phelps Del 2:
hejsan! Jag har en liten fråga. mitt spelkrånglar - det går inte att öppna det står bara typ att det är något fel och jag har inte gjort någonting. Vet ni vad det kan bero på ? Vad kan man göra för att få bort det? Vad kan jag göra om jag inte får bort det/ hur funkar garantin (om det finns någon :O) Har något liknande hänt er innan?? Förstår att det är jättesvårt att vet, men skulle ändå vara väldigt tacksam o ni förtsökte svara!

Svar: Hejsan "Hej". Det där har hänt oss någon gång. Men frågan är har du köpt den "digital" altsså från EA? Eller från affären? För om man köper från EA så blir det massa problem. Uppdateringarna blir fel & sånt. Men om du använder CD & har köpt den från affären så kanske det beror på din dator. Har du plats för spelet? Spelet tar en stor del av minnet. När du har sett att du har plats kan du prova avinstallera spelet & installera det igen. Spelet kan krångla sig lite om du har en dålig CC=customcontent (kläder , saker & ting som du har laddat ner till spelet). Avinstallera de. Om det inte funkar så kan du gå till affären där du köpte simsspelet & fråga om garantin(vet inte om garantin). Hoppas vi hjälpte. Gå runt på andra simsbloggar & fråga de. Fråga dina vänner (om de har sims) & sök på google. Om det funkar så önskar vi dig en "Happy Simming" :)
- Mathilda & Melinda TSL

Kommentarer
hej skrev:

Tack så jättemycket för hjälpen! Jag ska prova att avinstallera spelet och installera det igen! Hoppas det fungerar!

2011-06-02 @ 10:40:07
heju skrev:

tack så jättemycket för hjälpen! ska prova att installera om! Tusen, tusen tack!

2011-06-02 @ 10:49:21
hej skrev:

Förlåt om jag är jobbig men jag har en liten fråga till: Det står att om man avinstallerar så kommer spelinnehållet typ försvinn i all evighet. Men själva sakerna och expantionerna och allt kommer väl tillbaka som det var precis när jag köpte spelet?!

2011-06-02 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0